Tarieven huur

 

Losse verhuur mogelijk!
Huurverhoging gaat in per juli elk jaar. Prijzen kunnen dus afwijken als je vanaf juli huurt. Wij berekenen geen BTW.

Huurprijzen vanaf 1 juli 2025- tot 1 juli 2026. 

 
per Uur
per Dagdeel
(4 uur)
per Dag
(8 uur)
per weekend
Praktijk-/gespreksruimte  15m2 met wifi + koffie/thee
17,50
47,50

85,00
 
op te vragen
Praktijk-/gespreksruimte 15m2 met wifi doorlopend vast contract+ koffie/thee*
 
116,00 p.mnd.

195,00 p.mnd.


op te vragen
Zaal 96m2 losse verhuur (prijzen zijn voor groepen van max. 25 personen)*
(wifi, muziekinstallatie, spiegels, matten, dekens, meditatiekussens, stoelen, tafels, flipover, piano), excl. koffie en thee
 
31,50 
 
100,00
 

 190,00

op te vragen
Zaal 96m2 met doorlopend vast contract met benodigde materialen en wifi, excl. koffie en thee
24,50
85,00
160,00
op te vragen

* Vaste/doorlopende contracten zijn alleen voor huurders die wekelijks per seizoen/12 maanden per jaar huren.  Je krijgt een contract en betaald per maand. Opzegtermijn is 2 maanden. Voor seizoencursussen uiterlijk voor 1 mei zodat wij de tijd hebben om voor de zomer op zoek te gaan naar een nieuwe huurder. 
* Op- en afbouwtijd dient meegenomen te worden in de gereserveerde uren.
* Tarieven per dag en dagdeel zijn aaneengesloten uren.
* Kijk in de agenda wat vrij is: de reservering kan vervolgens via de mail gedaan worden. 
* Je houdt zelf de annuleringsregeling in de gaten.
* Indien datum(s) veelvuldig verschoven worden, en bij het reserveren en/of optie van een reeks datums en tijd, worden administratiekosten in rekening gebracht ter hoogte van € 15,00. 
Extra regels voor de zaal:
*  Avondcontracten door de weeks, minimaal 2 uur, op basis van min. 45 wk. per jaar.  Wil je meer weken huren dan is dit in overleg en worden de kosten daarop berekend. 
* Schoolvakanties Zuid Nederland worden aangehouden: wil je toch gebruik maken van de zaal in deze vakanties dan is dit in overleg (zie voorwaarden).
* Voor grote groepen (boven de 25 personen) hanteren wij een extra prijs van € 1,50 p.p.. Voor specifieke evenementen hanteren we een andere prijs: neem hierover contact op. 
* De zaal is geschikt tot max. 50 personen i.v.m. vergunningen en afmetingen. 

Let op het volgende bij je reservering:

  • Op- en afbouw tijd moet binnen het gehuurde tijdsblok plaatsvinden.
  • U huurt de ruimte zelfstandig: wij werken met een sleutelkast en code. Voor vaste huurders is het mogelijk eigen sleutels te krijgen tegen borg.
  • Zaal en ruimtes dien je zelf klaar te zetten en ook weer schoon achter te laten in de oorspronkelijke opstelling en binnen het gereserveerde tijdsblok. Indien dit niet nagekomen wordt dan worden schoonmaakkosten van min. € 25,00 in rekening gebracht. 
  • U  bent zelf verantwoordelijk voor het zetten van de thee en koffie. Koffie en thee zijn niet inbegrepen bij huur van de zaal: kan afgenomen worden bij nacalculatie
    Kan Koffie € 7,00
    Kan Thee € 5,00
  • Uitlooptijd kan als de ruimte nadien niet bezet is en na overleg.
  • Bij reservering dient u zelf de annuleringsvoorwaarden in de gaten te houden én of de reservering goed in de agenda staat!
  • Zorg dat je op de hoogte bent van de: VOORWAARDEN, ANNULERINGSREGELING en HUISREGELS 

Extra’s (in)huren
-Beamer: € 20,00 per dag. Eigen laptop meenemen!